کد خبر: 1225531
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
پس از حذف فوتبال ژاپن به دست ایران در جام ملت‌های آسیا، فوتسال آن‌ها را هم یک فارسی زبان دیگر حذف کرد
جوان آنلاین: چشم بادامی‌های مغرور آمده بودند تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. عنوانی که دو سال قبل با خوش‌شانسی از فوتسال ایران ربوده بودند، اما نمی‌دانستند که اسیر یک فارسی زبان دیگر می‌شوند و خیلی زود با این جام ملت‌ها هم خداحافظی می‌کنند و شاید باید منتظر قهرمانی ایران باشند.
دیروز ژاپن چاره‌ای جز بردن تاجیکستان نداشت. چشم بادامی‌های مغرور بازی اول را ۳ بر ۲ به قرقیزستان باخته بودند و در بازی دوم کره جنوبی را شکست داده بودند تا برای صعود به برد مقابل تاجیک‌ها نیاز داشته باشند، اما در مقابل دومین تیم فارسی زبان جام ملت‌های فوتسال آسیا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک – یک دست پیدا نکردند تا حکم بسته شدن پرونده‌شان در این مسابقات همراه با بلیت برگشت به کشورشان  صادر شود. 
اما حذف از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تنها اتفاق تلخ برای چشم بادامی‌ها نبود، چراکه آن‌ها فرصت حضور در جام جهانی ازبکستان را هم از دست دادند. به این ترتیب دومین تیم پرافتخار فوتسال آسیا رنگ جام جهانی بعدی را نخواهد دید. در گروه C مسابقات فوتسال چهار تیم ژاپن، کره جنوبی، تاجیکستان و قرقیزستان حضور داشتند که در عین ناباوری دو تیم مدعی ژاپن و کره جنوبی با قرار گرفتن در رده‌های سوم و چهارم گروه حذف شدند و تاجیکستان و قرقیزستان به عنوان تیم‌های اول و دوم این گروه صعود کردند. تیم ملی فوتسال کشورمان هم شب گذشته با برتری مقابل کویت به عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله بعد شد. شاگردان وحید شمسایی که در دو بازی قبلی خود موفق به شکست دادن افغانستان و بحرین شده بودند در دیدار سوم با حساب ۴ بر صفر کویت را بردند تا با سه پیروزی صدرنشین گروه خود شوند.
قرقیزستان تیم دوم گروه C حریف تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله بعدی این رقابت‌هاست که این دیدار ساعت ۱۲:۳۰ روز چهارشنبه برگزار می‌شود.
برچسب ها: فوتبال ، ژاپن ، ایران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار